תיקים מומלצים בחורף

לא מעט פריטי לבוש שונים מתאימים אל הסטייל הכללי שלנו, בין אם אנו מתאימים את הלבוש לאירוע יוקרתי הדורש נעליים אופנתיות וחפתים ועד אל טיול שנתי בו נתבקש להגיע בבגדים נוחים בכדי להנות מהלכה מאומצת וצפייה בנופים מרהיבים. אירועים שכאלו וגם השגרה יומיומית שלנו נעזרים במרבית הפעמים בפריטים כמו תיקים, וכאשר חילופי העונות בפתחם של השנה החדשה ככל הנראה שרובנו נחפש אחר תיקים מומלצים לחורף. תיקים אלו יכולים כמובן להיות רלוונטיים ושימושיים עבור אנשים מטיילים, אך באותה המידה קיימים תיקים מצוינים גם לשילוב הסטייל היומיומי שלנו וגם בעבור זמני טיול ואירועים מיוחדים.

תיקים מומלצים בחורף עבור מטיילים

בין אם אנו מבקשים לצאת לטיול הכולל טרקים רבים באזורים הצפוניים של מדינת ישראל ובין אם אנו מבקשים לנסוע אל מדינות ביבשת אסיה או דרום אמריקה, תיקים מומלצים לחורף עבור מטיילים נחשבים לפריט לבוש הכרחי! לכן ההמלצה הראשונה תהיה "תרמיל מזוודה" המספק נפח מצוין לטיולים ארוכים ומגיע עם ידית אחיזה בצד כמו מזווה אך גם עם יכולת נשיאה על הכתפיים. ברכישת תיק שכזה נוכל גם לקבל תיק גב קטן מתפרק אשר יוכל להתאים לנסיעות קצרות יחד עם כיסוי בד מלאים בכדי לשמור מפני חדירת מים.
תיק לא פחות מומלץ גם בעבור טיולים בחורף וגם בעונות יבשות יותר, הוא כמובן תרמיל 26 EDGE המספק למשתמשים בו מערכת גב לנידוף זיעה, חור יציאה לשלוקר, תא גדול לנשיאה של מחשב נדי וכמובן רצועות מותן להסרה ורצועות חזה.

שימוש יומיומי ולא רק – פריטי אופנה שונים חודרים אל חיינו ולעיתים נשכחים במהירות שהגיעו, אך כאשר מדובר בפאוצ'ים שהפכו לפופולריים בשנים האחרונות אי אפשר להתעלם מהשימוש הנוח. לכן הדגם הראשון הוא פאוץ' מותן העונה לשם Full Moon ובו נוכל לנשוא החל מבקבוק שתייה ועד אל ארנק, מסמכים חשובים ופלאפונים. ומפאוצ'ים אל תיק יד מצוין שיוכל להכיל עבודות יד ופריטים נוספים, יחד עם סטייל משגע בצבעי אדום ופסים שחורים ולבנים. התיק המעולה הזה אינו רק יוכל להכיל פריטים רבים ביציאה מהבית או מהעבודה, אלא גם מגיע עם רצועה ארוכה ונחשב לתיק טבעוני ובעל עיצוב עכשווי מעולה.