חברות בניה מובילות

לא פעם נזדקק לחברת בניה, כזו שתוכל לעזור לנו לא רק באיזה שהוא פרויקט שיפוצים קטן של המקלחת אלא בהגשמה של חלום, כזה המעורר אותנו כמעט כל לילה מחלוםפ והוא לא אחר מבניית בית אמיתי משלנו. אבל גם אם אנחנו לא נבנה את הבית והחלום עדיין ישאר רק חלום, במעמד של קניית בית או אפילו השכרה שווה להכיר את חברות הבנייה השונות שפועלות בשוק. לא רק בכדי להכיר את חברות בניה מובילות, אלא גם לדעת מי הם ה"הורים" של אותם בנייני מגורים, לטוב ולרע.

חברות בניה מובילות בישראל

גרופית

חברת גרופית פועלת בישראל מעל ל45 שנים, היא פועלת בתחומי הבנייה הרבים החל מתחום הייזום, שירותים בתחום הנדל"ן, תכנון וביצוע בנייה הלכה למעשה. פעילותה הרבה של גרופית אינם נסתרים גם מעיני משרד הבינוי, שכן גרופית רשומה כ"חברה משכנת בלתי מוגבלת" וברשם הקבלנים מתויגת בסיווג בלתי מוגבל שהוא ג-5. החברה שבבעלות עמיר רחלבסקי בשנים האחרונות מתמחה בפרויקטים שונים של תמ"א, אך גם נותנת שירות גם סקטורים עסקיים, מוסדיים ופרטיים. כיום היקף העבודה של חברת גרופית מתפרס החל מאשקלון שבדרום ועד לנהריה שבצפון.

קבוצת נחמיאס

הקבוצה שבבעלות קלוד נחמיאס פועלת בישראל קרוב לשלושים שנים, היא מבצעת עבודות בנייה רבות ומגוונות החל מבניינים רבי קומות ועד למגוון רחב של בנייני משרדים ושלל מבני מגורים שונים. החברה מתפרסת גם על פני פרויקטים בכל רחבי הארץ, כולל הערים הגדולות כמו תל אביב, פתח תקווה, אשדוד, ראשון לציון ועוד. מלבד זאת רמת המקצועיות שנוכל לקבל בבחירת קבוצת נחמיאס מתחיל עוד בחלוקת הקבוצה לשישה אגפים, כאשר כל אגף אחראי על תחום אחר החל מהשיווק ועד לאדריכלות וכלה בהתחדשות עירונית לסוגיה.

חברת אזורים

החברה שבנתה לא מעט שכונות בישראל חגגה לאחרונה גם 57 שנות פעילות, החברה שמתמחה בלא מעט סוגי בנייה רשמה לעצמה מוניטין לאורך השנים דרך בנייה של בתי מגורים, משרדים ואפילו מתחמים שונים לבילוי ופנאי לכל המשפחה. וכאשר אנו מתלבטים בין חברות בנייה מובילות, מומלץ שנבחר דווקא בחברות בנייה עם מוניטין בדיוק כמו זה שיש לחברת אזורים למשל.  
שווה לבדוק גם פרויקטים של יוסי אברהמי