האם עדיין דרושים עובדים באילת?

בתקופת הקורונה העיר אילת חוותה את אחד המשברים הקשים שלה כאשר מספרי האבטלה הגיעו לשיאים חדשים. ככל שהמגפה נחלשה והטיסות הבינלאומיות עדיין לא הפכו לסדירות העיר אילת מחזירה את הצבע האדמדם שלה ושל התיירים הישראלים לפנים. יחד עם המלונות שחזרו לעבודה, סדירה הצטרפו גם לא מעט פרויקטים של התחדשות עירונית, גיוס עובדי הוראה, מאבטחים, מלצרים ועוד מגוון משרות שונות בעיר השמש הישראלית. כך שבין אם אתם סטודנטים בעיר הנופש הישראלית או זוג צעיר המחפש עיר חדשה לחיים החדשים, תוכלו למצוא מאגר רחב של מודעות דרושים בעיר.

עובדי הוראה והדרכה

העיר אילת חוזרת לתפקד ואיתה גם מערכת החינוך, כאשר ישנם כיום לא מעט מודעות דרושים עבור עובדי הוראה ומורים בפרט. משרות אלו מגוונות ממורות מקצועיות ועד ליועצות פדגוגיות ועוד, יחד עם לא מעט בונוסים שונים במעמד החתימה או התחייבות למספר שנים יוענקו בתום שנה שביעית והשנה העשירית שיכולים להסתכם במאה אלף שקלים. יחד אל משרות אלו ישנם לא מעט משרות דרושים עבור מדריכים בקייטנות הקרובות, מרכזי הנוער השונים, תנועות הנוער. בנוסף אל כל אלו תוכלו למצוא גם מודעות דרושים עבור מדריכי דיור עבור אנשים בעלי מוגבלויות שונות.

שירות אבטחה וכו

המסעדות חזרו לעבודה ואיתן גם בתי המלון והמסעדות השונות, וזו ההזדמנות עבור לא מעט צעירים, חיילים משוחררים וסטונדטים להרוויח מכל זה. תוכלו למצוא משרות דרושים עבור מאבטחים ומאבטחות בכמה מוקדים בעיר ומחוצה לה, בנוסף גם משרות של מכירה, לוגיסטיקה, ומלונאות תוכלו למצוא כיום בעיר. בחלק מהמשרות יחשבו עבורכם עבודה מועדפת ובחלק מהן תוכלו למצוא מגורים חדשים במלון/אכסניה.

תפעולי ולא רק

בעיר אילת תוכלו למצוא לא מעט משרות טכניות והנדסיות, כאשר ישנם לא מעט מודעות דרושים עבור טכנאי מעליות באזור. אלו תוכלו למצוא יחד עם הכשרה בלא מעט מהמקומות וגם עם הנחייה וליווי אישי. בנוסף אל אלו תוכלו למצוא מגוון משרות בסקטור ההשמה וגיוס עובדים, אשר נעשה בעיקר באזור העיר ומסביבה לה. ואחת המשרות החמות כרגע הנפוצות בקרב מודעות הדרושים בעיר ובאזור, היא לא אחרת ממודעת דרושים עבור מוכרנים בלא מעט חברות בינלאומיות ומקומיות שונות.
דרושים באילת באתר sahbak