ארוחת צהרים משתלמת בשדרות יהודית בתל אביב

בעיר תל אביב אפשר להנות מלא מעט מנות מעולות, כאלו אשר נרקמו במשך שנים באזורים מרחוקים קרובים ונמצאים זמינים כיום באזור הקולינרי של ישראל. המנות המגוונות כוללות מנות צמחוניות, טבעוניות ומנות בשר ועוף מסוגננות בטעמים אסייתיים, אפריקאים, דרום אמריקאים ואירופאים. אך עם הבחירה הגדולה שיש בעיר התרבות והאוכל של ארץ ישראל, נשאלת השאלה היכן ניתן למצוא ארוחה מלאה ומשתלמת דווקא בשדרות יהודית שבתל אביב? והם שם נמצא השניצל הכי טוב בתל אביב או לא? השדרה שעמוסה במקומות בילוי ומסעדות שונות יכולה לגרום לבלבול בעיניים בדיוק כמו בהייה ממושכת בתפריט אינסופי של אחת מאפליקציות השליחויות. ובכדי לחסוך את הבלבול יצאנו לחפש אחר ארוחה משתלמת בשדרות יהודית.

גו נודלס

גו נודלס מחזיקה כ3 סניפים ואחד מהם ממוקם גם בשדרות יהודית 20 שבתל אביב, סניף זה נחשב לכשר אבל עדיין מציע מנות נודלס מעולות במגוון עשיר של טעמים חד פעמיים. במסעדת גו נודלס ניתן להזמין מנות סלטים מבוססות נודלס, סטריט פוד כמו גיוזה ומנות מבוססות אטריות ואורז בסוגים שונים ומיוחדים. ואל חשש את המנות בגו נודלס אפשר להזמין גם למבקרים עם רגישויות לצליאק וגם טבעונים וצמחוניים.

אמנון ותמר

המסעדה הישראלית ממוקמת בשדרות יהודית 9 היא גם מסעדה כשרה המתמחה במגוון רחב של מטעמים ישראלים הכוללים: מנות קובה עם אורז, קישים שונים, ירקות בתנור, מנת בשר עם גזר ועוד לא מעט טעמים שונים שמזכירים את המטבח של אמא. מלבד זאת ניתן להנות ב"אמנון ותמר" גם ממנות עסקיות במשך כל היום הכוללות מנה עיקרית+ 2 תוספות לבחירה וסלטים חופשי חופשי בעלות של 44 שקלים בלבד!

דה פפפרס

מסעדה קטנה וקלילה הנמצאת בשדרות יהודית 7, שם ניתן למצוא כריכים כמו טונה, טופו, חזה עוף, רוסטביף, חביתה וסלמון. מלבד כל אלו ניתן גם להנות מטוסטים חלביים כמו טוסט בלקני מעולה עם זיתים שחורים זעתר ועגבנייה, כמובן גם טוסטים בשריים עם רוסטביף עסיסי שאליו מתלווים חסה עגבנייה ומיונז. אבל במידה ולקוחות דה פפרס ירצו להתפנק על מאכל בריא, יוכלו להרכיב סלט גדול או קטן ועשיר בירקות טריים.